ماشین لباسشویی لایف تعمیر جلو نرفتن تایمر لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی لایف تعمیر جلو نرفتن تایمر لباسشویی

کلید درب

کلید و سوئیچ در یک ویژگی امنیتی در بیشتر ماشین لباسشویی هایی لایف است که دربشان از بالا باز میشود . سوئیچ معمولا در زیر بخش اصلی بالایی قرار دارد و با یک گیره که از بالا زمانی بسته می شود به آن وصل می شود تا فعال بشود .
تایمر و موتور تایمر

تایمر همه کارهای لباسشویی لایف را کنترل می کند . تایمر یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر متصل است . بعضی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر به کار می رود . 

تایمر ماشین لباسشویی

کنترل سطح آب

سنسور کنترل سطح آب در ماشین لباسشویی لایف برای باز کردن و بسته کردن شیر تغذیه آب ورودی تا یک سطح معین به کار می رود ، به نیز تامین برق لازم برای موتور تایمر زمانی به یک سطح معینی از آب برسد .
دکمه ، صفحه عقربه دار ،تایمر

دکمه تایمر یا صفحه عقربه دار تایمر به میله ی تایمر متصل است که زمانی تایمر جلو میرود می چرخد در حین چرخه ی شست و شو . دکمه ی تایمر همچنین برای شروع چرخه ی شست و شو با بیرون کشیدن دکمه که سوئیچ درون تایمر را فعال میکند.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه آب را در انتهای چرخه شست و شو و آبکشی تخلیه می کند .اگر پمپ خراب شود و از کار بیوفتد دیگر لباسشویی لایف حس نمی کند که مخزن خالی است . اگر لباسشویی در انتهای شست وشو و آبکشی از حرکت ایستاد، باید متوجه شوید که پمپ تخلیه درست کار می کند .
شیر تغذیه آب ورودی

شیر تغذیه آب جهت تامین آب گرم و سرد ماشین لباسشویی لایف در حین چرخه تامین آب به کار می رود .اگر لباسشوییتان ایستاده و در چرخه شستشو جلو نمی رود ،می تواند شیر تامین آب معیوب باشد.




:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی لایف , تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: